2014. augusztus 6., szerda

Apocalyptica - 2015-ben újra Magyarországon

Pár napja nem csak azt jelentették be, hogy az Apocalyptica 2015 elején végre új albummal jelentkezik, hanem azt is, hogy a megjelenés után turnéra is indulnak. A koncertsorozat április elején fog kezdődni Berlinben, majd a lengyel és a cseh koncertek után, április 11-én hazánkba is ellátogatnak, illetve ha egyszer nem lenne elég, Bécsben is el lehet őket kapni 14-én.


Annak ellenére mennyire szeretem őket, és hogy többször is voltak Magyarországon, eddig csak egy koncertjükön voltam a 2008-as Szigeten. Igaz, kárpótol a tudat, hogy akkor sikerült találkoznom a zenekar tagjaival.


Magát a zenekart 2005-ben ismertem meg a Bittersweet daluk kapcsán, amiben Ville Valo és Lauri Ylönen is közreműködött. Utána kiadták a Worlds Collide c. albumukat 2007-ben, az I Don't Care a mai napig a kedvenc dalom tőlük. Majd 2010-ben jött az eddigi utolsó lemezük, a 7th Symphony. Talán az album hangulata egy kicsit borús, viszont fantasztikusabbnál fantasztikusabb számok vannak rajta. Valamint muszáj megemlíteni a vendégzenészeket is, a 2010 c. dalban Dave Lombardo, a Slayer tagja dobolt, illetve egy-egy dalban Gavin Rossdale (Bush), Brent Smith (Shinedown), Doug Robb (Hoobastank), Lacey Mosley (Fyleaf) és Joe Duplainter (Gojira) hangját is felfedezhetjük.


Kíváncsian várom, a következő albumuk milyen dalokat fog rejteni. Egy biztos, az áprilisi koncerten muszáj ott lennem...

Ha valaki nem bír addig várni, megnézheti a pár nappal ezelőtti Wacken-i fellépésüket, ahol szimfonikus zenekarral léptek színpadra.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése