2014. augusztus 26., kedd

Danger Angel - Hivatalosan is bejelentették az új énekest

Még április, május eleje környékén hallottam, hogy a görög Danger Angel zenekar új énekest keres, mivel Minas sajnos nem tudta tovább vállalni a zenekari teendőket. Egyfelől sajnálattal fogadtam a hírt, Minas egy nagyon jó fej srác, de sajnos azt is el kell ismerni, hogy nem sorolható a kiemelkedő énekesek közé.


A zenekar ma jelentette be új énekesét BJ személyében. Nagy volt a titkolózás, a hónapok során mindig csak egy-egy részletet mutattak meg az új frontemberből, habár május végén már biztos volt a döntés. BJ éppen Németországban koncertezett Jeff Scott Sotoval, amikor megkapta a jó hírt, én is ott voltam, szóval azóta várom már a nagy bejelentést, és hogy hivatalosan is gratulálhassak neki.

Személy szerint jó énekesnek tartom BJ-t, szeretem a hangját is, valamiért számomra egyszerre megnyugtató és elég tökösnek is tartom egy jó kis hard rock zenekarba. Illetve magát BJ-t is csak szeretni lehet, egy nagyon kedves és barátságos embernek ismertem meg, akit minden hülyeségbe bele lehet rángatni.


BJ a JSS koncertek mellett a Tempestt-ből is ismerős lehet. A Sao Paolo-i zenekar Riverside néven indult, feldolgozásokat játszottak, majd 2002-ben megváltoztatták a nevüket, saját dalokat kezdtek írni, 2008-ban ki is adtak egy lemezt Bring 'Em On címmel. A lemezen Edu Cominato dobolt, illetve Jeff Scott Soto is szerepelt rajta, mint vendégénekes. Innen indult az ismeretségük is, végül mindkét brazil zenész Jeff szólózenekarában kötött ki, idén pedig megalapították a SOTO együttest.

Az első Danger Angel klip az új énekessel, BJ-vel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése