2014. augusztus 13., szerda

Steel Panther - Márciusban újra Bécsben

Igaz, egyelőre a Steel Panther nem sok koncertet hirdetett meg a 2015-ös évre, de azt már tudni lehet, hogy március 29-én az osztrák fővárosban fognak fellépni. Persze magyar dátum most sincs, valószínűleg nem is lesz, úgyhogy irány Bécs!


Legutóbb 2012-ben játszottak Bécsben, amire én is szerettem volna elmenni, azonban egy jó kis betegség és a 40 fokos lázam megakadályozott. Így idén láttam őket először Pozsonyban március 1-én, abban a másfél órában annyira meggyőztek a párducok, hogy a másnapi, graz-i koncertjükön is muszáj volt ott lennem. Persze ugyanazokat a számokat játszották ugyanazokkal a show elemekkel mindkét este, ennek ellenére egyáltalán nem unatkoztam Grazban sem.

Michael Starr-ral az idei osztrák koncert előtt

Csakúgy mint 2012-ben, a jövő évi koncertet is a Gasometerben szervezik meg, már a jegyárusítás is megkezdődött. Aki ott akar lenni, ne halogassa a jegyvásárlást, az idei pozsonyi és grazi buli is sold out-os volt! Jegyvásárlásért kattints ide.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése